Advertisement

HELP DOODENG!! 2e OORBELGAATJE IN MIJN OREN LATEN SCHIETEN met MICHELLE!! - Bibi

HELP DOODENG!! 2e OORBELGAATJE IN MIJN OREN LATEN SCHIETEN met MICHELLE!! - Bibi HELP! Dit was echt doodeng!! Ik heb een tweede oorbel gaatje in mijn oren laten schieten met een pistooltje, die de oorbel keihard door je oor drukt. Of dat pijn deed en of ik het doodeng vond dat zie je in deze video! Michelle ging met me mee, en of zij ook durfde om een tweede oorbellen te laten schieten...? Kijk snel mijn video en je weet het! Veel kijkplezier! xoxo Bibi ♥♥♥



Abonneer gratis op mijn YouTube Kanaal:





Hoi hoi! Ik ben Bibi en ik maak DIY 's en af en toe een vlog. Ik kom uit Nederlands en vind het heel leuk om filmpjes te maken waarin ik knutsel of lekkere dingen maak of bak. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! xxx Bibi



Als je het leuk vindt kun je me ook volgen op verschillende social media kanalen. Natuurlijk is dat ook gratis.!



* Instagram: || @Bibi.social_

* Facebook:

* Snapchat: Bibi.social

* Musically: Bibi.social



Wil je me iets sturen? Hartstikke leuk! Dat kan naar dit postadres:

Bibi

Flora Bilderbeekstraat 97

8017 DR ZWOLLE



E-mail voor zakelijke vragen:

bibivlogs4u@gmail.com



Al mijn video's:

DIY -

CHALLENGES -

SKETCHES -

VLOG -

TEST -

FASHION -

BEAUTY -

GIVE AWAYS -



Deze video bevat geen betaalde samenwerking of gekregen producten. Alle producten in deze video heb ik zelf gekocht.

bibi,diy,bibi diy,vlog,oorbel,oorbel gaatje schieten,challenge,gezellig,spannend,bang,lol,nederlandse,oorbellen,lachen,girls,geweldig,transformatie,humor,karina,proberen,enzo,vrolijk,trying,spelen,testing,doen,leuk,grappig,hilarisch,dansen,tiktok,fun,sturen,rondleiding,happy,michelle,Furtjuh,Beauty,vlogger,Fashion,gaatje,Lifestyle,tips,mega,youtube,verrassing,comedy,female,girl,meisje,omg,meiden,candy,yay,youtubers,slapen,awesome,eten,meisjedjamila,djamilla,

Post a Comment

0 Comments