Advertisement

Supermarket Haul| Yologift!

Supermarket Haul| Yologift! Subscribe here:

Γεια σας!Ένα ακόμα supermarket haul που ξέρω πόσο πολύ τα αγαπάτε! ...enjoy!

Βρες εδώ τις σακούλες: 

#supermarkethaul #supermarket #haul
-----------------------------------------------------------------------------------------------
️❤️Δες εδώ vlog:

❤️ ️Δες εδώ που δοκιμάζουμε σνακ από άλλες χώρες:

❤️ ️Δες εδώ βίντεο haul:
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Our Eshop:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν θέλετε να βλέπετε περισσότερο την αφεντομουτσουνάρα μου, περισσότερους διαγωνισμούς και πολλά πολλά άλλα...

Follow us on your favorite social media !!!!

Instagram:
Facebook:

για επιπλέον εμφανίσεις ακολουθήστε με και στο προσωπικό μου προφίλ:
=====================================================

Συχνές Ερωτήσεις:

1.Μένουμε στην Βόρεια Εύβοια και συγκεκριμένα στα Λουτρά Αιδηψού!
2.Δεν δείχνουμε την κόρη μας, καθώς είναι ανήλικη και θέλουμε να αποφασίσει η ίδια αν θέλει να έχει social media όταν μεγαλώσει!
3.Η δουλειά μου είναι το eshop μας www.yologift.gr!
4.To όνομά μου είναι Νάνσυ, της κόρης μας Αναστασία και είναι 6 χρονών (2019), τον άντρα μου τον λένε Γιάννη!
5.Ο άντρας μου δεν θέλει να πολύ εμφανίζεται στα βίντεο!

supermarket haul,super market haul,yologift,super market,haul,αγορες σουπερ μαρκετ,σουπερ μαρκετ,mom life,mom vlog,τι αγορασα απο το σουπερ μαρκετ,

Post a Comment

0 Comments